گردهمایی بزرگ دوتا۲ بازها

برای تماشای فینال مسابقات بزرگ The International 2023

DotA 2

Gathering

TI 2023

PubStomp

PubStomp TI 2023

پخش زنده اختصاصی مسابقه فینال اینترنشنال برای طرفدارای DotA2 در پردیس سینمایی ایرانمال

تماشای متفاوت فینال جذاب‌ترین، بزرگترین و حساس‌ترین مسابقات ورزش‌های الکترونیک جهان در پردیس سینمایی ایران مال

وقتی حرف از بازی‌های رایانه‌ای می‌شود و در مورد مهمترین رویدادهای جهان صحبت می‌کنیم، بازی DotA2 (دوتا۲) در بالاترین رده و با رویدادی به نام The International خودنمایی می‌کند.

رویداد The International (اینترنشنال) که به اختصار TI نامیده می‌شود، پس از انتشار بازی محبوب DotA2 در سال ۲۰۱۱، به صورت سالیانه توسط کمپانی بزرگ Valve برگزار می‌شود.

TI بزرگترین مسابقات بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی است که این روزها آرزوی حضور در آن در ذهن هر گیمری شکل می‌گیرد. وجه تمایز مسابقات TI نسبت به سایر رقابت‌ها و رویدادهای گیمینگ که هر ساله در سراسر دنیا برگزار می‌شود، جایزه فوق‌العاده زیاد آن بوده که به همین دلیل توجه مخاطبین بسیار زیادی از سراسر دنیا نسبت به نتایج این مسابقات معطوف می‌شود.

PubStomp چیه؟ و چرا گیمرها دورهم جمع میشن؟؟

تماشای رقابت‌های دیدنی اینترنشنال که بین ۳۰ تیم از سراسر دنیا برگزار می‌شود مخاطبین فوق‌العاده زیادی را درگیر می‌کند. اگرچه راه‌هایی مانند دیدن ورزش‌های الکترونیک (Electronic Sports) از طریق شبکه‌های تلویزیونی در برخی کشورها به تدریج در حال رشد است، اما تماشای مسابقات در کنار سایر علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای لذت منحصر به فرد خود را دارد.

امسال نیز ما برای مخاطبین و علاقه‌مندان به گیم در ایران در نظر داریم همانند سال‌های گذشته فرصت تماشای مسابقات را برای گیمرها در یک سالن بزرگ فراهم کنیم.

این رویداد با یک دورهمی بزرگ، تحت عنوان PubStomp شکل می‌گیرد.

PubStomp یک دورهمی بزرگ از علاقه‌مندان به بازی DotA2 است که در کنار هم به تماشای رقابت‌های حساس مسابقات The International می‌پردازند. اینکه در کنار شمای گیمر، تعداد و افراد گیمر زیاد دیگری باشند که هم صحبت هم باشید، یکی از مهمترین جذابیت‌های این رویداد است!

این مسابقات با جایزه چند میلیون دلاری، هر ساله شور و هیجان زیادی به گیمرهای جهان منتقل می‌کند. امسال نیز با توجه به حضور تیم‌های مطرح و تغییرات اساسی در اعضای تیم‌های آنها، شاهد رقابت‌های حساسی در این تورنمنت خواهیم بود.

درباره The International 2023 بیشتر بدانیم…

توضیحات مسابقات اینترنشال۲۰۲۳ مثل محل برگزاری

مرحله گروهی

مرحله حذفی

مرحله نهایی

و ساعت مرحله نهایی

جوایز این دوره

رویداد PubStomp TI 2023 برای گیمرها و طرفداران دوتا۲ در ایران با هدف تماشای فینال نهایی (Grand Final) خواهد بود که در ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی ایران مال واقع در بزرگ‌ترین بازار تجاری خاورمیانه یعنی Iran Mall برگزار می‌شود.

برنامه گردهمایی امسال چیه؟

زمان و مکان دورهمی

پردیس سینمایی ایرانمال

چهارمین دورهمی گیمرهای دوتا۲ در بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه، “ایرانمال” خواهد بود.

یکشنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ همزمان با مرحله نهایی مسابقات اینترنشنال در کنار طرفدارهای بازی دوتا۲ میزبان شما در طبقه G3 سالن سینمایی ایرانمال خواهیم بود. منتظر سوپرایز و خبرهای خوب ICG در این رویداد باشید…

ورکشاپ استریمینگ

چطور استریمر حرفه‌ای شویم؟

برای اینکه استریم رو شروع کنید، چه نیازهایی دارید؟ چطور میتونید یک استریمر موفق باشید؟ راه‌های درآمدزایی ریالی و دلاری از استریم چیست؟ چه مدت زمان نیازه تا یک استریمر مطرح بشیم؟!

ورکشاپ استریمینگ همان جایی است که شما به جواب این سوالات‌تان خواهید رسید و با حضور استریمرهای مطرح ایران به رازهای موفقیت در استریمینگ دست پیدا خواهید کرد.

دورهمی با حرفه‌ای‌ها

تیم‌های DotA2 و DotA ایرانی

شنیدن تجربیات، خاطرات و تکنیک‌های اولین تیم‌های دوتا۲ و دوتا ایرانی که به مسابقات بین‌المللی راه پیدا کردند برای طرفداران گیم ارزشمند است.
تماشای حساس‌ترین و مهیج‌ترین مسابقات تاریخ DotA2 در کنار بازیکنان اولین تیم‌های دوتا ایرانی تجربه بینظیری خواهد داشت.
پیشبینی مسابقات

پیشبینی قهرمان مسابقات امسال

چقدر توی پیشبینی مسابقات امسال مهارت دارید؟ آیا میتوانید قهرمان این دوره TI را حدس بزنید؟!
رقابت نفس‌گیر امسال با جایزه چند هزار میلیارد تومانی، چطور پیشبینی میکنید؟ در رویداد PubStomp امسال به نفراتی که پیشبینی درستی انجام داده باشند جایزه نفیسی اهدا خواهد شد!
پوشش آنلاین مسابقات

آنالیز و تحلیل فارس مسابقات

TI 2023 قطعاً پر از حواشی و لحظات ناب برای دوتا۲ بازهاست. پخش زنده به همراه گزارشگر و تحلیل‌گران فارسی زبان شما رو در جریات تک تک این لحظات قرار خواهد داد.
مهمانان ویژه و بازیکنان مطرح در استریم بازی‌ها قطعاً پر طرفدار خواهد بود.
سکرت شاپ

نمایشگاه اکسسوری دوتا۲

خاطرتون هست که اولین PubStomp دوتا۲ که برگزار شد چه محصولاتی برای فروش گذاشته بودیم؟
امسال نیز با لیستی از محصولات خاص و پرطرفدار اکسسوری گیمینگ مثل تی‌شرت، دستبند، ماگ، پوستر، اکشن‌فیگور، محصولات دکوراتیو و… در کنار طرفدارای دوتا۲ خواهیم بود.

فرم ثبت نام
PubStomp 2023

فرصت ثبت نام به پایان رسیده است!

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.