رقابت در بازی های رایانه ای و ورزش های الکترونیک همواه یکی از پرطرفدارترین رویدادهای جهان بوده

ایران سایبر گیمز که از سال‌های دور جزء اولین برگزارکننده رویدادهای گیمینگ در ایران بوده، بعد از سپری شدن دوران کرونا، در زمستان امسال با یک جشنواره از مسابقات بازیهای رایانه ای همراه گیمرها خواهد بود.

ورزشهای الکترونیک یا e-Sports طی این سالها توانسته جایگاه مناسبتری نسبت به سالهای اول فعالیت ICG پیدا کند. خانواده‌ها و عموم مردم با اخبار و موقعیت‌های شغلی این کسب و کار آشنا شدند.

در طی سال‌های گذشته گیمرها، استریمرها و اینفلوئنسرهای زیادی از این موقعیت کسب درآمد کردند و این جایگاه گیم در ایران، امروزه با گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی داشته است.

جشنواره مسابقات بازیهای رایانه ای ایران سایبر گیمز در سه پلتفرم
موبایل، پلی‌استیشن و PC

مسابقات این دوره به صورت یک جشنواره بازی های رایانه ای در بهمن‌ماه امسال و در مرکز خرید ایرانمال برگزار خواهد شد.

رویداد این فصل یک جشنواره است چون برای همه گیمرها در هر پلتفرمی که بازی میکنند یک فرصت ویژه فراهم کرده‌ایم.

چه گیمرهای کامپیوتر (PC)، چه گیمرهای کنسولی مثل پلی‌استیشن و چه اون دسته از افرادی که با موبایل خودشون وقت میذارن برای بازی کردن و رقابت!

علاوه بر مسابقات اصلی که برای گیمرهای حرفه‌ای در نظر گرفته شده، فضایی فراهم کردیم تا در کنار گیم های روز دنیا، کمی به قدیم برگردیم و خاطرات بازیهای نوستالژی هم زنده کنیم.

در جشنواره این دوره از مسابقات ICG میتونید حتی بازیهایی مثل “کانتر استرایک ۱.۶” و “شورش در شهر” و حتی بازی هایی که امروزه دیگه اسمی ازشون نیست رو بازی کنید و برنده جایزه روزانه جشنواره بشید!

علاوه بر مسابقات اصلی که برای گیمرهای حرفه‌ای در نظر گرفته شده، فضایی فراهم کردیم تا در کنار گیم های روز دنیا، کمی به قدیم برگردیم و خاطرات بازیهای نوستالژی هم زنده کنیم.

در جشنواره این دوره از مسابقات ICG میتونید حتی بازیهایی مثل "کانتر استرایک ۱.۶" و "شورش در شهر" و حتی بازی هایی که امروزه دیگه اسمی ازشون نیست رو بازی کنید و برنده جایزه روزانه جشنواره بشید!

بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جایزه برای گیمرها، بیننده‌ها و کسانی که مسابقات را پیشبینی می‌کنند.

اگر بازیکن سخت کوشی هستید، شما حتماً شانس برنده شدن جایزه اصلی این جشنواره را دارید. اگر یک بیننده و دنبال کننده بازیها و مسابقات esport هستید، شما هم بی نصیب نیستید و کلی جایزه و قرعه‌کشی در انتظارته و اگر یک گیمر حرفه‌ای هستی، برنده بازیها و قهرمان هر رشته را حدس بزن و هر بار جایزه برنده شو!

رشته های اصلی مسابقات
جشنواره زمستانی ICG

مسابقات این فصل در سه پلتفرم و در رشته‌های زیر خواهد بود:

  • کامپیوتر (PC): بازی تیمی DotA2
  • کنسول پلی استیشن (PS5): بازی انفرادی EA FC2024
  • موبایل (Smart Phone): بازی تیمی COD: Mobile
  • رشته آخر به انتخاب شما گیمرها!

اگر گیمری هستید که بازی مورد علاقه شما جزء رشته‌های مسابقاتی این فصل نیست، برای اولین بار در ایران، شما این امکان را دارید که به بازی مورد نظرتون رأی بدهید و به لیست مسابقاتی جشنواره امسال اضافه کنید.

مکان برگزاری جشنواره زمستانی ICG

محل برگزاری جشنواره مسابقات پاییز ایران سایبر گیمز مرکز خرید ایرانمال واقع در تهران خواهد بود.

در حال حاضر بزرگراه شهید خرازی به سمت غرب با دو ورودی پذیرای گیمرها و بازدیدکنندگان است که از تهران به ایران‌مال می‌آیند. همچنین همین محور غرب به شرق همین بزرگراه برای مشتریانی که از کرج و سایر مناطق غربی استان تهران و البرز می‌خواهند وارد ایران‌مال شوند، دارای ورودی مجزا است. برای مسیریابی دقیق می‌توانید از نرم‌افزار‌های مسیریابی استفاده کنید.

زمانبندی جشنواره زمستانی ICG

ثبت نام در جشنواره ICG از اواخر دی‌ماه ۱۴۰۲ شروع خواهد شد و تا اواسط بهمن ادامه خواهد داشت.

برگزاری مرحله مقدماتی برای رشته‌های PC طی ۲ هفته اول بهمن‌ماه خواهد بود. (مرحله مقدماتی فقط برای رشته‌های PC می‌باشد)

مرحله حضوری مسابقات در جشنواره زمستان ۱۴۰۲ ایران سایبر گیمز به مدت چهار روز از ۱۹/بهمن الی ۲۲/بهمن می‌باشد که در این مرحله تیم‌های برتر رشته‌های PC (مثل بازی دوتا۲) و شرکت‌کنندگان در سایر رشته‌ها (مثل فوتبال و کال آف دیوتی) برای کسب مقام قهرمانی مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

جشنواره بازی های رایانه ای ایران سایبر گیمز

زمستان ۱۴۰۲ - بازار بزرگ ایرانمال