شروع جدید مسابقات فصلی بازیهای رایانه ای ICG از پاییز 1402

مسابقاتی دیگر از سری مسابقات بازی های رایانه ای "ایران سایبر گیمز" در دو رشته پر طرفدار با بیش از ۱۰۵ میلیون تومان جایزه!

در فصل جدید مسابقات ایران سایبر گیمز (ICG) با حمایت و اسپانسری راویتو (پلتفرم جدید ایرانسل برای تماشای ویدئو و کسب درآمد از تولید محتوا) به سراغ دو بازی محبوب رفتیم تا بار دیگر شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی گیمرهای ایرانی در ورزش‌های الکترونیک باشیم.

مسابقات فصل پاییز ۱۴۰۲
ایران سایبر گیمز
با حمایت راویتو

فصل جدی مسابقات ICG که در آذرماه امسال برگزار می‌شود به دو بازی پر طرفدار دوتا۲ و مورتال کمبت۱ اختصاص دارد.

بازی DotA 2 یک بازی تیمی ۵ به ۵ است که توسط استیم در پلتفرم PC منتشر شده که چه در ایران و چه در جهان مخاطبان زیادی دارد.

در مسابقات بازیهای رایانه ای این فصل برای این رشته تیمی بیش از ۸۵ میلیون تومان جایزه نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده که به ۸ تیم نهایی مسابقات اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است که مسابقات دوتا۲ در نسخه ویرایش‌شده که مورد تأیید بنیاد ملی بازیهای رایانه ای است برگزار می‌شود.

بازی مورتال کمبت یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای (فایتینگ) در دستگاه‌های آرکید بوده که این روزها با انتشار جدیدترین نسخه بازی تحت عنوان Mortal Kombat 1 بروی پلی استیشن ۵ علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی که به صورت انفرادی امکان بازی‌کردن را به شما میدهد، مملو از هیجان و جذابیت‌های مبارزه‌ای و فنون رزمی‌ست.

در مسابقات فصل پاییز برای این رشته انفرادی جایزه ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که به ۴ نفر برتر این دوره از رقابت‌ها اهدا خواهد شد.

پخش زنده اختصاصی مسابقات در سایت راویتو

این روزها تماشای مسابقات ورزش های الکترونیکی به صورت آنلاین طرفدارهای زیادی پیدا کرده و این ویژگی باعث شده در مسابقات این فصل ICG شاهد پخش زنده رقابت‌ها چه در بازی DotA 2 و چه در بازی Mortal Kombat 1 باشیم.

برنامه پخش زنده این مسابقات به صورت کاملاً متفاوت و با کلی تغییرات خوب همراه شده است. برای بیننده‌های این برنامه که از طریق وبسایت راویتو امکان تماشا خواهند داشت، راویتو کلی جایزه در نظر گرفته که هم برای طرفدارای DotA 2 و هم برای Mortal Kombat‌بازها جذابیت خواهد داشت.

علاوه بر این موضوع، برای تماشاچیان برنامه امکان پیشبینی بازی‌ها گنجانده شده تا با رأی دادن به تیم محبوبشون شانسشون رو برای برنده شدن جوایز ارزشمند محک بزنند.

نحوه برگزاری مسابقات
در ۲ رشته
DotA2 و Mortal Kombat1

مسابقات این فصل در رشته دوتا۲ دو مرحله آنلاین و حضوری دارد.

تیم‌های شرکت‌کننده تا مرحله مشخص شدن سه تیم برتر به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند و بعد از آن به صورت حضوری در محل برگزاری مسابقات حاضر می‌شوند.

لازم به ذکر است که مسابقات دوتا۲ در نسخه ویرایش‌شده که مورد تأیید بنیاد ملی بازیهای رایانه ای است برگزار می‌شود.

مسابقات در رشته مورتال کمبت۱ بدلیل محتوای غیرمجاز و عدم صدور مجوز، برگزار نخواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر هر رشته مثل جدول جوایز، زمان ثبت‌نام و غیره بروی تصویر هر بازی کلیک کنید.

مکان برگزاری مسابقات حضوری

مسابقات مرحله حضوری در تاریخ ۲۴ آذر مختص رشته دوتا۲ در “کافه بازی و سرگرمی اینفینیتی۲۴” واقع در تهران، محله میرداماد برگزار می‌شود.

جهت اطلاع از مشخصات دقیق محل برگزاری صفحه اینستاگرام اینفینیتی۲۴ را دنبال کنید.

زمانبندی مسابقات فصل پاییز

ثبت نام در مسابقات از تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۲ شروع و برای رشته‌ی دوتا۲ آخرین فرصت ثبت‌نام ۱۶ آذرماه و برای رشته مورتال کمبت ۲۱ آذرماه می‌باشد

برگزاری مرحله مقدماتی برای رشته‌ DotA 2 نسخه ویرایش‌شده از ۱۸ اذر آغاز شده و تا ۲۲ آذر ادامه خواهد داشت.

مرحله حضوری در مسابقات فصل پاییز ۱۴۰۲ ایران سایبر گیمز طی یک روز به تاریخ ۲۴ آذرماه می‌باشد که سه تیم برتر رشته دوتا۲ برای کسب جایزه ۸۵ میلیون تومانی در این روزها رقابت می‌کنند.

آخرین اخبار

۱۰ دی ۱۴۰۲

نتایج مسابقات بازیهای رایانه ای ICG رشته DotA2 در فصل پاییز ۱۴۰۲

پس از ۷ روز از رقابت‌های جذاب و حساس بین گیمرهای DotA 2 تیم Winter Bear توانست عنوان قهرمانی مسابقات فصل پاییز ایران سایبر گیمز را از آن خود کند و برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی این دوره از مسابقات ورزشهای الکترونیک شود.
۲۰ آذر ۱۴۰۲

نسخه ویرایش (اصلاح) شده ICG برای بازی دوتا۲

دانلود نسخه ویرایش شده بازی دوتا۲ | در نسخه ویرایش‌شده بازی اصلاحات ظاهری صورت گرفته تا محیط بازی متناسب با فرهنگ و معیارهای کشورمان باشد. تمام تلاش تیم ICG بر آن بوده که تا حد امکان این اصلاحیه‌ها، محیط جذاب بازی را تحت شعاع خود قرار ندهد.
۱۴ آذر ۱۴۰۲

عدم امکان برگزاری مسابقات Mortal Kombat1 در فصل پاییز۱۴۰۲

طی پیگیری‌های صورت گرفته از طرف مسئولین برگزاری مسابقات ICG، متأسفانه برای بازی Mortal Kombat 1 به دلیل محتوای مبتذل و غیرمجاز، هرگونه برگزاری مسابقات این رشته چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری در حکم مصادیق مجرمانه، اشاعه و ترویج محتوای مستهجن و مبتذل بوده که از طریق مراجع قانونی امکان رسیدگی به آن وجود خواهد داشت.
۹ آذر ۱۴۰۲

شروع جدید مسابقات فصلی بازیهای رایانه ای ICG از پاییز ۱۴۰۲

در فصل جدید مسابقات ایران سایبر گیمز (ICG) با حمایت و اسپانسری راویتو به سراغ دو بازی محبوب DotA2 و Mortal Kombat1 رفتیم تا بار دیگر شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی گیمرهای ایرانی در ورزش‌های الکترونیک باشیم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار مسابقات

ما را در اینستاگرام دنبال کنید